Kirjaudu / luo oma tunnus *

? 

Gandalf
  • Incánus

Aktiivinen sarkasmi
    Ylläpitäjä

• 25.11.2008 06:25

Minä täällä taas, hei.

Väsytti hyvin paljon ja menin jo puolen yön aikaan nukkumaan. Nyt
    sitten olen ollut hereillä aamu kolmesta lähtien eli nukuin ikään kuin
    päiväunet, mutta yöllä. Saas nähdä, missä vaiheessa tänään tulee
    nukuttua, kun pitkin päivää on kaikenlaisia hoidettavia asioita. Ehkäpä
    onnistuisin kääntämään rytmini sellaiseen ns. normaaliin, eli illalla
    ajoissa nukkumaan ja aamulla aikaisin ylös. Tosin, silloin myös
    menettäisin paljon, yö kun on luovaa aikaani. Ja olen tässä reilussa
    kolmessa tunnissa järjestellyt paljon ajatuksiani sekä muistanut ja
    ideoinut.

Kuka muistaa Olga P. Postisen?

• Cirindë

Kysyvähän ei tieltä eksy

• 25.11.2008 08:02

Hyvää huomenta. Jostakin kumman syystä heräsin kaksi tuntia sitten, vaikka bussipysäkille pitäisi lähteä vasta 25 minuutin päästä. Kumma kyllä, en ole väsynyt, vaikka eilis iltana menikin hieman myöhään. Totoro oli pakko katsoa vielä kerran. Hymyilee Joka tapauksessa; olipahan ainakin aika hoitaa aamutoimet. Vanhempani tosin valittivat alakerrasta kuuluvasta metelistä. Pöh! Jotenkin tämäpäivä on piristävä poikkeus normaaleista koulupäivistä. Saanpahan viettää koko päivän parin hieman vieraamman ihmisen kanssa. Minua hiukan huolettavat nuo 0.2 lämpöastetta. Toivottavasti lumi ei sula aivan hujauksessa.

• heksa

Keltainen tuijottelija

• 25.11.2008 08:24

Huomenia. Tässä koulujaksossa suorastaan rakastan tiistaita! Muut aamut lähden tarpomaan kouluun kahdeksalta, mutta tänään yhteentoista! Mahtavaa. Koko aamu aikaa ottaa vaan rennosti, kun koulussakin on vain tunti hissaa ja kolme tuntia kotsaa. Saan syödä *köh* siis valmistaa pipareita! Iloinen

• Mic

Blond beer
    Konnavahti

• 25.11.2008 08:39

Tänään oli taas torkutusaamu. Sängystä nouseminen ei tuntunut helpolta. Nousin kuitenkin tarpeeksi ajoissa ja ehdin ennen töihinlähtöä viimeistelemään erään kortin ja lähettämään sen. Illalla meni myöhään, kun kuuntelin radiosta keskusteluohjelmaa ja en edes tiedä missä välissä nukahdin. Onnessa kuuntelin sängyssä.

Olin kuitenkin tarpeeksi ajoissa hereillä, että oli kiireetön aamu ja silti olin tavoiteltuun aikaan töissä. Ja Digimon aamuohjelmana toimii yhä Hymyilee

Vielä toinen kuppi teetä ja kyllä se päivä siitä lähtee liikkeelle.

• Ksu

A-loppuinen
    Konnavahti

• 27.11.2008 09:55

Aamu on, on aamu. Pitäisi alkaa tarkastaa tenttejä, ja nyt yritän keksiä kaikenlaista ettei tarvitsisi. Mikä on ihan tyhmää: tiedän, että tämä on melko mekaaninen mutta nopeahko homma ja sitten kun se on tehty, se on sitten myös tehty (muutama tulee vielä myöhemmin, mutta suurin osa tenteistä on nyt jo tässä). Muttei vaan mukamas jaksa. "Keitänpä vielä kupin kahvia..." Plääh! Ja ulkonakaan ei ole enää niin kylmä kuin aiemmin, mikä ei lupaa hyvää lumen suhteen. Loska on inhaa!

• Nerwen

de
    Konnun ylläpitäjä

• 28.11.2008 06:20

Kello on yli kuuden eikä koko yön työstämäni sivusto ole vieläkään valmis. "Ihan kiva" siitä kuitenkin näyttää tulevan. Sade ropisee ikkunaan, mikä olisi tietysti muuten ihan kiva ääni, mutta kun se tarkoittaa viikon kestäneen talven loppua. Surullinen Nukkuva koirani näyttää yhtä aikaa julmalta ja suloiselta. Taidan siirtyä pitämään sille seuraa.

• Pepui

Peikon Henkäys

• 28.11.2008 07:58

Juupa juu. Yritääpä hän tässä hioa täydellisiä repliikkejä näytelmään (muine höystöineen, ohjeineen jne.) vaikka tietää, ettei ehkä kyseisen hahmon esittäjä oikein ymmärrä, mistä on kyse. Ja taas saa selitellä.

Nukkuakin voisi. GRR!

• *Elanor*

Ihanne nainen

• 28.11.2008 08:23

Väsyttää ja ilma on sellainen, ettei juuri tekisi mieli nenää pistää ovesta ulos. Kuravaatteet ja kumpparit odottavat ja tiedän, että iltapäivällä ne ovat ihan märkiä ja niljaisia, kun haen tyttären päiväkodista. Pläääääh!

• Jaamar

Kentti
    Konnavahti

• 28.11.2008 10:15

Onneksi minä olen tänään vapaa niljaisista kuravaatteista.
    Olin sängyssä 11 ja puoli tuntia. Tosin heräsin jossain välissä ja sitten torkuin välillä unessa ja välillä valveilla. Nyt on kohtalaisen levännyt olo.
    Pitäisi täyttää yksi paperi, syödä aamiaista ja lähteä liikenteeseen. Pitää viedä kyseinen paperi kunnantalolle ja hakea eilen tilattu puolipeite. Sitten olisi tiskiä, siivoilua yms.

• Mic

Blond beer
    Konnavahti

• 28.11.2008 10:24

Yllättävää ettei väsytä paljoa. Kuitenkin lähes joka päivä tällä viikolla (taas) kotona niin että suoraan sänkyyn. Sentään yhtenä päivänä ennen kymmentä kotona.

Eilen olin päivällä kotona käymässä, mutta siitäkin meni puolet ajasta nakkien hoitoon. Tänään toivottavasti kotona ennen yhdeksää, kun pitäisi leipoa (mikrolla!) kakku huomisiin pikkujouluihin ja spinningmaratoniin olisi ihan mukava nukkua hyvin.

Tästä päivästä on kyllä tulossa aika jännä. En jättäisi mitään välistä Hymyilee

• Pilvikone

PiKo

• 02.12.2008 08:32

Kouluun joutui taas tulemaan kahdeksaksi ja väsyttää niin pirusti. Aamu alkoi normaalisti kahvilla ja kylmällä suihkulla, luulisi siinä heräävän. Ei kuitenkaan, nyt väsyttää niin paljon, että tuntuu kuin kaatuisin. Silmätkin pysyvät lahjakkaasti auki. Onneksi tänään on vain 5h päivä, kahden aikaan pääsee sänkyyn. Päivän piristys on kyllä kemian tunti, käydään orgaanista kemiaa läpi ja se on niin helppoa, että sitä on ihan kiva harjoitellakin.

Hyvää päivää kummiskin kaikille Pöh!

• Ksu

A-loppuinen
    Konnavahti

• 02.12.2008 09:34

Aamu taaskin. Väsyttää, nenä vuotaa, kurkku on kipeä ja paleltaa. Ja silti töissä. Nii-in... Omaa tyhmyyttä tietysti, töissä olo siis, mutta taidan häipyä lounaan jälkeen jotta olisin perjantaina terve (perjantaina on siis sellainen työfunktio, josta en voi olla poissa ja jota kukaan muu oikeasti ei voi tehdä. Näitä on harvoin, mutta joskus kuitenkin).

• Jasdril~

Mavaja

• 04.12.2008 07:03

Milloin olen viimeksi lähtenyt yhtä nopeasti sängystä ylös ja syönyt sellaisella ruokahalulla aamupalaa kuin tänään? Eikä ole tullut edes huono olo vielä, vaikka söin kaksi täytettyä leipää. Enkä säätänyt herätyskelloon viittä lisäminuuttia. Hassua.
    Aamun luppoaika kuluu villasukkia päätellessä. Mukava fiilis, kun huomaa että villasukat on näköjään mahdollista tehdä käytännössä viikossa. Tosin, moneltas menin eilen nukkumaan... 00:34?
    Ihanaa, huomenna pääsee miittiin ^_^ Sitä ennen pitäisikin hoitaa sata asiaa...

Sellaista aamua täältä suunnasta.

• Päärynä

Pomppiva Hedelmä

• 04.12.2008 08:32

Minäkin pääsin nopeasti ylös. Eilen illalla palautin yhden isomman koulujutun, ja oletin, että olisin sen jälkeen ollut onnellinen. En ole. Yöuni katkeili koko ajan ja näin painajaisia siitä, miten huono työ oli ollutkaan. Herätessäkin oli melkein paha olo. En tajua, miksi stressaan sitä näin paljon, koska ei se nyt edes ole niin iso työ, että ansaitsisi tällaista käytöstä. On typerää ottaa koulu näin vakavasti, ja oma suhtautuminen harmittaa.

Toivottavasti rauhoitun päivän mittaan.

• Mic

Blond beer
    Konnavahti

• 04.12.2008 09:57

Tänään on aika virkeä aamu, kun sai nukkua pitkään. Töihin vasta yhdeksään Hymyilee Ihan mukavaa, kun seuravaan muutamaan yöhön ei pysty nukkumaan kunnolla.

• fanye

Puuterin liikakäyttäjä

• 06.12.2008 09:46

Taidan olla vähän liian kiintynyt rakkaaseen läppäriini, kun jälleen eilen illalla nukahdin sen ääreen. Tosin olin sitä ennen tuonut sen sängylle. Mutta siltikin: heräsin kolmelta sammuttamaan sen. Pöhkö mikä pöhkö.

Aamun järkytys oli tietenkin Nerwenin avatar. Herregod.

Aamukahvia en malta mennä vielä keittämään kun "toinen rakkaani" on vielä hereillä ja "toisen rakkaani" läppärin kautta tuossa jutteluetäisyydellä.

Jaa-a, nukuinkohan vähän levottomasti kun on puheetkin vähän levottomia. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

• *Elanor*

Ihanne nainen

• 08.12.2008 05:57

Kello on viisi minuuttia vaille virallisen ajan, mutta anteeksi annettakoon se, että kiiruhdan hiukan.
    Ulkona vielä pimeää, mieli askartelee jo päivän tapahtumissa ja kokouksessa ja lääkärin puhelinajassa.
    Paljon menoa tiedossa taas tälle päivälle, joten nautin tästä aamun hiljaisesta hetkestä tässä ja nyt, kahvisaavilliseni kanssa, ennenkuin porhallan taas oravanpyörän melskeisiin lasten kanssa.
    Uusi viikko alkaa, taas lähempänä joulua, joka sekoittaa kaikkien pakkaa ja normaalia elämänrytmiä pahemman kerran. Luojan kiitos se todella on vain kerran vuodessa olkoonkin kuinka ihana juhla tahansa, ja onhan se.
    Kaikille Kontulaisille toivotan oikein mukavaa, rauhallista ja miellyttävää viikon alkua!

• douv

Se pakollinen bööna
    Konnavahti

• 11.12.2008 10:34

Rääntuloa ei voi estää, mutta onneksi nenäliinoja riittää vielä.

Leppoisa lounastauko vielä edessä ennen iltapäivän kauhistusta: 4 tuntia "ostoksilla" venäjänopettajan kanssa, joka puhuu pelkästään venäjää, silloin tällöin sanan tai pari ranskaa. Tulee mielenkiintoista.

Huomenna viimeinen tentti ennen lomaa. Noin 4 viikon joululoma kyllä kiilaa yliopiston hyvien puolien listan kärkipäähän.

En taida olla ihan viisas, kun ensi periodissa tiistaisin on 10 tuntia opetusta. Mutta eihän sitä kestäkään kuin 7 viikkoa! Pöh!

• Sûlwen Niniel

Joulutunnelmoija
    Konnavahti

• 11.12.2008 11:12

Incánus kirjoitti:

Kuka muistaa Olga P. Postisen?

Minä! Fanitin sitä pienenä ihan täysillä. Ihan ensimmäistä katselukertaa en tosin itse muista, koska olen ollut silloin Hyvin Pieni, mutta ulkopuolisten tarkkailijoiden mukaan lauloin aina innolla mukana ohjelman tunnusbiisiä, joka taisi mennä jokseenkin näin: On joulun aika mukavaa, kun kaikki kootit kivat saa. Vaan entäs Olka Tee Tostinen, ois kootista hän myös iloinen. ^_^

• Mic

Blond beer
    Konnavahti

• 17.12.2008 08:24

Taas aamu ja puolitoista tuntia töitä takana. Kohta pitäisi mennä vetämään labroja. Eilinen painaa hieman päälle (12h töitä ja sitten tapettien repimistä). Tänään ei onneksi ole ihan niin pitkä päivä (9h) ja sitten maalaamaan. Joululoma kiiluu jo silmissä. Enää muutama päivä!

• Ksu

A-loppuinen
    Konnavahti

• 18.12.2008 09:28

Viimeinen työpäivä ennen joulua. Tai joo, huomennakin olisi, mutta lähden Hesaan kaverin väitöstilaisuuteen. Eli pitää tehdä tänään kaikki, mitä haluaa tehdä ennen joulua, kiirettä pitää. Jos mitään yllättäviä asioita ei tule (siis jos...), niin ehkä ehdinkin tehdä kaiken. Illalla teatteriin!

Mic, koska olet muuttamassa?

• Mic

Blond beer
    Konnavahti

• 18.12.2008 10:01

Joskus alkuvuodesta. Tarkkaa päivää en vielä osaa sanoa. Olohuone ja makuuhuone pitää ensiksi saada valmiiksi, että niihin saa sitten dumpata tavarat Hymyilee Edellisestä en joka tapauksessa pääse eroon ennen kuin tammikuun lopussa. Eli joskus tammikuun alkupuolella toivottavasti. Päivämäärä tarkentuu, kun saadaan remppaa etenemään.

Tänään maalataan!

Pää ihan pyörällä kaikesta tästä puuhasta, tänään varmaan vielä myös maalihöyryistä Iloinen

Ja aamusta. Ei millään malttaisi olla töissä, kun voisi rempata. Onneksi minullakin on huomenna viimeinen työpäivä ennen lomaa.

• Jaamar

Kentti
    Konnavahti

• 21.12.2008 07:58

Huomenta aamu ja uusi touhuntäyteinen päivä. Koirakin nukkuu vielä. Vähän hassua olla hereillä vapaapäivänä kun on vielä pimeää. Laittaisin kynttilän, mutta olen hukannut kynttilät joulusiivouksen keskelle. Tänään pitäisi saattaa tuo siivous loppuun. Eli ihan hyvä että heräsin aikaisin. Voisi kohta käydä koiruuden kanssa ulkona. Tulkoon sitten takaisin koisimaan jos häntä ja hänen häntäänsä sattuu sellainen vielä huvittamaan.
    Näin hassuja, ikäviä ja omituisia unia ja ikäväkyllä ne heijastuvat vieläkin mielialaani. On jotenkin lyöty olo. Mutta ehkä se tästä kun saa itsensä liikkeelle.

• *Elanor*

Ihanne nainen

• 21.12.2008 09:57

Huomenta huomenta maailma. Melkein hyvällä tuulella tänä aamuna kun sai nukkua pitkään! Tosin kissat riehuivat taas koko yön, liki sain rukkaset joululahjaksi...
    Tänään pitää mennä hoitelemaan joulupukin asioita, sekä jouluaaton chéfin asioita, eli omiani, mutta jos hyvä tuuli jatkuu (jooko, saahan se jatkua) niin eiköhän tästä elossa selvitä?!
    Lapset ovat olleet kummallisen säyseitä aamun ajan; joko tämä on juoni ja kohta he saavat taas hepulin tai sitten eilinen pizzasota (kyllä, me leikimme ruualla...Ruokasota on hauskaa!! Iloinen ) rauhoitti jylläävää jännitystä ja tämä päivä menee rauhassa.

• Anewielh

13 mustelmaa selässä

• 21.12.2008 10:26

Pää on niin täynnä moskaa, ettei unesta tullut oikein mitään. Flunssa nro kaksi jyllää parhaimmillaan, tietysti olen kipeänä joulun aikaan.
    Loppupäivä pelkkää makoilua.

• Sinilakki

Eksoottinen sieni

• 21.12.2008 11:31

No makoilu ja lepäily ne terveeksi tekevät jos on flunssa. Ei flunssaa kiirellä voiteta.

Heräilin tuossa klo 9.20, joten on tässä jo muutama tunti (vähän väsyneenä) hereillä oltu. Ei mitään erikoisempaa näin aamutuimaan, nälkä vaan tässä melkein alkaa yllättää.

Ja ohops, huomasin, että Elanor on samaa ikäluokkaa kuin vanhin serkkuni. Enhän minä yleensä näihin kiinnitä huomiota ja olenkin tiennyt, että Elanor on jossakin kolmenkympin tienoilla, mutta kun vilkaisin profiilia, yllätyin hiukkasen. Ehkä väsymys teettää yllättymisiä oudoista asioista?

• *Elanor*

Ihanne nainen

• 23.12.2008 06:52

Tosi paljon pystyy väsyttämään. En millään malttanut käydä nukkumaan viime yönä ja tuli siis valvottua ihan kohtuuttoman myöhään. Muutama hassu tunti unta siis takana ja näköpiirissä siintää päivä kahvikuppi kourassa. Eiköhän se tästä, luulisin. Ja onhan nyt viimeinen työpäivä ennen lomaa, eli ei ehkä tarvitse tänään pingottaa niin kauheasti ja olla niin topakkana kuin muuten. Vannomatta paras, kuitenkin...

• Jaamar

Kentti
    Konnavahti

• 23.12.2008 08:53

Ja pitkän unienvitkuttelun jälkeen lopulta päätin nousta ylös kun alkoivat ajatukset kiertää kehää ja taivaskin valostua.
    Tänään pitäisi mennä jatkamaan kokonaisen asunnon kattavaa ja todella perusteellista siivousta. Tuntuu että en jaksaisi, mutta pakko se on nyt hoitaa loppuun kun on aloittanut. Olo ei ole yhtään jouluinen, mutta ei auta. Joulu tulee vaikka en sitä vielä kaipaisikaan.
    Pitäisi varmaan mennä aamupalalle ja sitten lähteä äitin siivouksien tieltä hoitamaan nuo omat siivoukset.

• Jaamar

Kentti
    Konnavahti

• 24.12.2008 09:19

Olin taas ennen kahdeksaa hereillä ja pyörin vaan. Ja kun tulin avaamaan konetta niin F-Secure oli vienyt minulta kaikki oikeudet tietokoneeni asetuksiin. Olipa siinä äidille tappelemista että keksi mistä se johtui ja miten sen sai korjattua.
    Kuusikin on vielä koristelematta, mutta en taida tänä jouluna kauheasti sanoa siihen mitään.
    Kai parasta vaan pukeutua ja lähteä hommiin.

• Samooja

Korvaamaton nakkikone
    Ylläpitäjä

• 24.12.2008 12:19

Vähän sama ongelma kuin jaamarilla. Olen koko viikon nukkunut tolkuttoman huonosti, heräilen neljältä aamulla täysin pirteänä vain muutaman tunnin yöunien jälkeen. En ole koskaan ennen kärsinyt univaikeuksista joten outoa tämä on. Luullakseni se johtuu työstressistä jota on tässä viime aikoina piisannut kun olen lähes ainoa talon oma työntekijä joka on töissä jouluna.
    Viime yönä sentään sain nukuttua noin kahdeksan tuntia, pyörin tosin ensin sängyssä monta tuntia ennenkuin uni tuli. Vielä muutama päivä töitä pitäisi jaksaa...

• Sivu 60 / 61

Kirjoita uusi viesti

• Näytä sivu: Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... , 57, 58, 59, 60, 61  Seuraava

Et voi aloittaa uusia keskusteluja tässä huoneessa
Et voi vastata keskusteluun tässä huoneessa
Et voi muokata viestejäsi tässä huoneessa
Et voi poistaa viestejäsi tässä huoneessa
Et voi äänestää tässä huoneessa